Mitra toivoo asiakaspalautetta

Mitra Imatran Rakennuttaja Oy on kiinnostunut kuulemaan asiakkailtaan palautetta.

- Asiakaspalautteella on iso merkitys, kun kehitämme palvelujamme, Mitran toimitusjohtaja Lassi Nurmi sanoo.

Palautetta kerätään kolmella tapaa. Jo nyt asiakkaiden näkemyksiä kerätään uuden palauteautomaatin avulla. Esimerkiksi vuokra-asuntoa hakenut henkilö voi Mitran tiloissa jättää mielipiteensä palvelujen laadusta.

Seuraavassa vaiheessa Mitra ottaa käyttöönsä uuden vikailmoistuspalvelun, jolla vuokralainen voi antaa palautetta esimerkiksi kiinteistön kuntoon liittyvissä asioissa myös mobiilisti. Tämän järjestelmän käyttöönotto on maaliskuussa.

Yhtiö toteuttaa vuokralaisille vielä laajemman asiakaskyselyn helmi-maaliskuun aikana. Asukkaiden lisäksi toteutetaan yritystila asiakkaille kysely myöhemmin tämän vuoden aikana.

 

Lassi Nurmi
Toimitusjohtaja
05 235 2850